Nyttig tlf. nr.
Varmemester afd. 10 - 13 Tele. 87 406 810 - e-mail: vm010@alboa.dk
Træffetider:
Mandag - Torsdag 7:00 - 15:00
Fredag 7:00 - 12:00
Varmamesterkontoret er åbent:
Tirsdag 8:00 - 10:00
Torsdag 13:00 - 15:00
Ormslevvej 35, kld.
8260 Viby J.
|
|
Alboaṡ administration.
Handler det om husleje, din kontrakt, Aarhusbolig og lign., så kan du sende en besked på mit.alboa.dk
eller ringe på 87 406 700. Du kan også møde op på kontoret på Vestergårdsvej 15 8260 Viby J.
Telefontid: Mandag - onsdag 10 - 15 Torsdag 10 - 17 Fredag 10 - 12 |
Kontoret er åbent: Tirsdag 10 - 12 Torsdag 14 - 17
|
Vagt telefonen har nummer 87 406 700 følg anvisningen på telefonsvarren. ALBOA har ikke medarbejdere på vagttjeneste, men vi har lavet en aftale med nogle firmaer, der kan løse problemer af uopsættelig art. Uopsættelig betyder, at det er ting som nødvendigvis skal repareres og absolut ikke kan afvente til det bliver hverdag igen. Du kan selv komme til at betale for udkaldet! Husk, det er dyrt hvis du rekvirerer vagtudkald uden for normal arbejdstid. Et vagtudkald udenfor normal arbejdstid koster typisk 3.500 kr. Det er din afdeling (din husleje) der betaler. Hvis fejlen skyldes dine egne installationer (opvaskemaskine, vaskemaskine, fjernsyn, lamper o.l.) skal du selv betale. Det gælder også hvis du selv er skyld i stoppede afløb, f.eks. børnebleer i toiletkummen - eller hvis du gentagne gange tilkalder hjælp til f.eks. en sprungen sikring. Har du rekvireret elektriker og den manglende strøm skyldes, at du ikke har betalt din el-regning skal du naturligvis også betale for udkaldet. Brug kun vagtudkaldet når det er strengt nødvendigt! ellers skal du selv betale. |
||
|
|
|
Kontakt brandvæsenet - telefon 112 ALBOA bliver underrettet om branden via vagtcentralen. Hvis du har haft brug for et vagtudkald, skal du kontakte din varmemester førstkommende hverdag - så han ved at der kommer en regning og han kan udfylde en rekvisition. Kontakter du ikke varmemesteren vil regningen blive trukket over din næste huslejeopkrævning. |
11.februar 2022.
3. december 2021.
30. november 2021
Køkken/badeværelses renovering. SE HER:
8. november 2021.
Indstilling af varmesystem. SE HER.
15. september 2021.
På det nydelige afdelingsmøde fik vi valgt en ny bestyrelse, ny formand blev Niels Sørensen, Kirsten Holst blev genvalgt og ny i bestyrelsen er Mynne Thomassen, supleant blev Tove Kristensen, vi ser frem til et godt samarbejde.
Referat fra afdelingsmødet d. 13/9-21 er tilgængeligt, se under Referater og regnskab/afdelingsmøder. Hvis du boer i afdelingen kan den også ses på mit.alboa.dk.
6. august 2021.
Afdelingsformand Peter Andersen er med virkning fra dd. udtrådt af afdelingsbestyrelsen.
11. juni 2021.
Vi har fået ny inspektør i delingen, velkommen til Michael Vibe. Se her.
- Sitemap
- Sidst opdate: May 12, 2022, 07:25